Ο Οτ Τάνακ με Hyundai προηγείται στη γενική κατάταξη του Ράλι Ακρόπολις μετά τη διεξαγωγή των έξι σημερινών ειδικών διαδρομών, συνολικού μήκους 135,02 χιλιομέτρων, η ολοκλήρωση των οποίων βρίσκει την ομάδα από τη Νότια Κορέα να καταλαμβάνει τις πρώτες τρεις θέσεις στη γενική κατάταξη. Ο Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πέμπτη ειδική του αγώνα (Δάφνη 2) και… αξιοποίησε προς όφελός του τα προβλήματα των ανταγωνιστών του, για να «κλείσει» το πρώτο σκέλος στην κορυφή της γενικής κατάταξης.
Ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Σεμπαστιάν Οζιέ, με Toyota σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική (Άνω Παύλιανη 1), αλλά ο Τάνακ βρέθηκε επικεφαλής της γενικής μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ειδικής (Δάφνη 1), ταχύτερος στην οποία ήταν ο Τακαμότο Κατσούτα με Toyota. Ο Οζιέ ήταν ο… κυρίαρχος στην τρίτη («Ταρζάν» 1) και την τέταρτη ειδική (Άνω Παύλιανη 2), με αποτέλεσμα να επιστρέψει στην κορυφή της γενικής. Όμως, στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής Δάφνη, ο Γάλλος φάνηκε να αντιμετωπίζει πρόβλημα, με αποτέλεσμα ο Τάνακ, ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, να επιστρέψει στο… ρετιρέ και να αποκτήσει προβάδισμα πέντε δευτερολέπτων έναντι του Γάλλου (σ.σ. η μεταξύ τους διαφορά στην ειδική Δάφνη 2 ήταν 16.7 δεύτερα). Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Τομ Φάουλερ, δήλωσε αργότερα ότι ο Οζιέ είχε πρόβλημα με το τούρμπο, κάτι που αντιμετώπισε το πρωί και ο Έλφιν Έβανς.
Ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ με Hyundai, ο οποίος είχε πανηγυρίσει το 2022 τη νίκη στον ελληνικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), ήταν ο ταχύτερος στην τελευταία σημερινή ειδική («Ταρζάν» 2), ωστόσο ο Τάνακ «έκλεισε» το πρώτο σκέλος στην κορυφή της γενικής, έχοντας προβάδισμα 21.8 δευτερολέπτων από τον Ισπανό «ομόσταυλό» του, Ντάνι Σόρντο. Στην τρίτη θέση της γενικής βρίσκεται ο Νεβίλ, ο οποίος είναι ένα λεπτό και 41.2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον (τέταρτο) Οζιέ.
Δεν… έλειψαν τα προβλήματα για τους οδηγούς, καθώς στην πρώτη ειδική ο Έβανς είχε κλατάρισμα ελαστικού, ο Νεβίλ αντιμετώπισε πρόβλημα με την ισχύ του κινητήρα και ο Γκρεγκουάρ Μίνστερ με Ford μηχανικό πρόβλημα. Στη δεύτερη ειδική ο Έβανς έχασε αρκετό χρόνο λόγω του προβλήματος στο τούρμπο, ενώ ο Μίνστερ ολοκλήρωσε την ειδική χωρίς χειρόφρενο. Ο Κατσούτα έχασε έναν τροχό και εγκατέλειψε στην τρίτη ειδική με ζημιά στην πίσω ανάρτηση, ενώ στην τέταρτη ειδική εγκατέλειψε ο Αντριάν Φουρμό με Ford με σπασμένο μπράτσο τιμονιού έπειτα από σφοδρή «προσγείωση», την ώρα που ο Σόρντο αντιμετώπιζε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα. Ο Μίνστερ υποχρεώθηκε να σταματήσει για αλλαγή τροχού στην έκτη ειδική, με αποτέλεσμα οι Ρόμπερτ Βίρβες και Σάμι Παγιάρι να «σκαρφαλώσουν» στην πέμπτη και την έκτη θέση της γενικής, αντίστοιχα.
Στο μεταξύ, ο Παναγιώτης Ρουστέμης είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Skoda Fabia RS βρίσκεται στην 16η θέση της γενικής, 8 λεπτά και 48.5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τάνακ. Από την πλευρά του, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid είναι 22ος στη γενική, 10 λεπτά και 28.5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Εσθονό.
Το Σάββατο (7/9) είναι άλλη μια… απαιτητική ημέρα του εφετινού Ράλι Ακρόπολις, καθώς είναι προγραμματισμένες έξι ειδικές (Ρεγκίνι, Θήβα, Άγιοι Θεόδωροι 1 & 2, Λουτράκι και υπερειδική), συνολικού μήκους 116,23 χιλιομέτρων, χωρίς ενδιάμεσο σέρβις.
Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση της σημερινής (6/9) ημέρας, έχει ως εξής:
1. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) 1 ώρα 40:16.9 2. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) 1 ώρα 40:38.7 3. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) 1 ώρα 41:02.1 4. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) 1 ώρα 42:43.3 5. Ρόμπερτ Βίρβες (Εσθονία/Skoda) 1 ώρα 43:27.8 --Κατηγορία WRC2-- 6. Σάμι Παγιάρι (Φινλανδία/Toyota) 1 ώρα 43:29.3 --Κατηγορία WRC2-- 7. Γκρεγκουάρ Μίνστερ (Λουξεμβούργο/Ford) 1 ώρα 44:25.3 8. Καγετάν Καγετάνοβιτς (Πολωνία/Skoda) 1 ώρα 44:25.9 --Κατηγορία WRC2-- 9. Φαμπρίσιο Σαλντιβάρ (Παραγουάη/Skoda) 1 ώρα 44:36.6 --Κατηγορία WRC2-- 10. Νικολάι Γκριάζιν (Βουλγαρία/Citroen) 1 ώρα 44:39.4 --Κατηγορία WRC2--