Πρόβλημα με λογαριασμούς ΕΥΔΑΠ – Έχουν χρεώσει προηγούμενες οφειλές που έχουν εξοφληθεί

Σημαντικό πρόβλημα έχει εμφανιστεί σε πολλούς λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ στους οποίους υπάρχουν ως ληξιπρόθεσμες, προηγούμενες οφειλές από παλαιότερους λογαριασμούς που όμως οι πελάτες έχουν εξοφλήσει.

Ειδικότερα, στον τελευταίο λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ (παραλαβής Ιανουαρίου ή Φεβρουαρίου 2022), υπάρχουν οφειλές από τον αμέσως προηγούμενο ή και παλαιότερο λογαριασμό της εταιρίας, που όμως έχει εξοφληθεί ενώ υπάρχουν και προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής. Σύμφωνα με την εταιρία αυτό συμβαίνει εξαιτίας διαμάχης με τον ή τους ταχυδρομικούς παρόχους (πχ ΕΛΤΑ). Όμως τα προβλήματα υπάρχουν και σε λογαριασμούς που έχουν εξοφληθεί μέσω τραπέζης ή ηλεκτρονικά (πχ μέσω e-banking). Για το λόγο αυτό ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με την ΕΥΔΑΠ.

Οι πελάτες μπορούν επικοινωνήσουν με την ΕΥΔΑΠ στον αρ. τηλ. 1022 (με χρέωση 4ψηφίου) ή 210-2144444 (αστική χρέωση)
με e-mail στο 1022@eydap.gr
ή να πατήστε το παρακάτω εικονίδιο για να σας καλέσουν χωρίς χρέωση.

Σύμφωνα με την εταιρία:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΛΗΓΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ

Η ΕΥΔΑΠ, αναγνωρίζοντας την αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί στο καταναλωτικό κοινό από την καθυστέρηση παράδοσης των λογαριασμών ύδρευσης,  ενημερώνει τους πελάτες που παραλαμβάνουν λογαριασμούς κοντά ή μετά την  ημερομηνία λήξης τους, ότι η Εταιρεία έχει λάβει μέριμνα, ώστε να μην επιβαρυνθούν με προσαυξήσεις, λόγω της καθυστέρησης παράδοσής τους.
Επιπλέον, για την προστασία και τη διευκόλυνση των καταναλωτών, έχει προβλέψει παράταση της περιόδου εξόφλησης (η νέα ημερομηνία λήξης αναγράφεται στο έντυπο του λογαριασμού), προκειμένου να μην υπάρξει αναστάτωση των καταναλωτών και να δοθεί επαρκής χρόνος τακτοποίησης της οφειλής τους.

Για τη διευκόλυνση των πελατών,  η Εταιρεία έχει ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης ηλεκτρονικού λογαριασμού (ebill) μέσω email ή sms, κάνοντας εγγραφή στο website της Εταιρείας www.eydap.gr.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΑΣ

Η ΕΥΔΑΠ ΑΕ, για τη δική σας διευκόλυνση, σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους εξόφλησης των λογαριασμών ύδρευσης. Έτσι, ο λογαριασμός σας, μπορεί να εξοφληθεί:

  • Στα ταμεία και τα Αυτόματα Μηχανήματα Πληρωμής των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΥΔΑΠ. Τα ταμεία διαθέτουν POS.
  • Στα ΕΛΤΑ νομού Αττικής.
  • Στα καταστήματα τραπεζών (ταμεία – αυτόματα μηχανήματα) και σε επιλεγμένους συνεργάτες αυτών. Στην Εθνική Τράπεζα υποστηρίζεται επιπλέον και μερική εξόφληση λογαριασμού.
  • Με πάγια εντολή στις Τράπεζες Εθνική, Πειραιώς, Eurobank, Alpha Bank, Αττικής και Citibank.
  • Με ηλεκτρονική εξόφληση μέσω της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής συνεργαζομένων Τραπεζών. Για την ενδεχόμενη χρέωση της συναλλαγής αυτής θα ενημερωθείτε στην ιστοσελίδα ηλεκτρονικής πληρωμής της Τράπεζάς σας.
  • Από το site μας με ηλεκτρονική εξόφληση με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα των εκάστοτε συνεργαζόμενων Τραπεζών (Πειραιώς, Εθνική, Alpha Bank, Eurobank, Attica Bank, των Συνεταιριστικών Τραπεζών : Δράμας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Καρδίτσας, Σερρών, Χανίων και Παγκρήτιας), καθώς και κάρτες λοιπών παρόχων (Visa, Mastercard, Maestro) μέσω ασφαλούς σελίδας Συστήματος Πληρωμών ΔΙΑΣ. Υποστηρίζεται και μερική εξόφληση λογαριασμού.
Μην Ξεχνάτε
Ο λογαριασμός μετά τη λήξη προθεσμίας πληρωμής του επιβαρύνεται με προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής. Στην περίπτωση αυτή η ΕΥΔΑΠ ΑΕ έχει το δικαίωμα διακοπής της υδροδότησης χωρίς άλλη ειδοποίηση και ο πελάτης χρεώνεται με τα έξοδα διακοπής – επανασύνδεσης. Κατά την επαναφορά της υδροδότησης, πρέπει οι βρύσες του υδροδοτούμενου ακινήτου να είναι κλειστές.