Στάση εργασίας για σήμερα Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018 από τις 4 τα ξημερώματα έως τις 4 το απόγευμα της ίδιας μέρας, προκήρυξε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων.
Παράλληλα, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας, Θύμιος Λυμπερόπουλος, καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα Δικαστήρια της οδού Ευελπίδων στις 9 το πρωί της ίδιας ημέρας, όπου θα εκδικαστεί η αγωγή της εταιρείας διαμεσολάβησης Beat κατά του προέδρου του Σ.Α.Τ.Α., ο οποίος είχε καταγγείλει την εταιρεία για φοροδιαφυγή.
Ειδικότερα, με 12ωρη πανελλαδική στάση εργασίας την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου (04:00-16:00), απαντούν οι οδηγοί ταξί στην εκδίκαση της αγωγής που έχει καταθέσει η BEAT εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας, Θύμιου Λυμπερόπουλου, για συκοφαντική δυσφήμιση και η οποία πρόκειται να εκδικαστεί την ίδια ημέρα.
Κατά τη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου της ηγεσίας της Ομοσπονδίας των ταξί ΠΟΕΙΤΑ, ειπώθηκε ότι αυστηροποιείται το θεσμικό πλαίσιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης, ενώ σύμφωνα με στοιχεία της Ομοσπονδίας, μετά τον παροπλισμό της εταιρείας Uber το μεταφορικό έργο των ταξί αυξήθηκε κατά 35-40%.
Η συνήθεια κάποιων διαμεσολαβητικών εταιρειών να νοθεύουν τον ανταγωνισμό, ανέφερε ο κ. Λυμπερόπουλος, πότε με παράνομες προσφορές, πότε με παραβιάσεις του κανονισμού λειτουργίας, πότε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών με κατάληξη τη φοροαποφυγή, σκοντάφτει πλέον στον ν. 4530/2018 και στο ν. 4446/16. Είναι πλέον ζήτημα των δημόσιων ελεγκτικών μηχανισμών να εφαρμόσουν το νόμο και να δημιουργήσουν ένα υγιή πεδίο ανταγωνισμού στον τομέα των επιβατικών μεταφορών, κατέληξε.
Τα στελέχη της ΠΟΕΙΤΑ υπενθύμισαν ότι τα μέλη της θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 9 π.μ., μεθαύριο Πέμπτη, στα δικαστήρια της Ευελπίδων. Μάλιστα, υπερασπιστές του κ. Λυμπερόπουλου στο δικαστήριο με τη ΒΕΑΤ, όπως είπε ο ίδιος, θα είναι μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Αθανάσιος Βούρδας.
Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωσης της ΠΟΕΙΤΑ στην Ευελπίδων είναι:
– Πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία.
– ‘Αμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.
– ‘Αμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.