Υπ. Παιδείας: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις κατ’ εξαίρεση μετεγγραφές/μετακινήσεις

Από σήμερα, Δευτέρα 24 Μαΐου, έως και την Τετάρτη 26 Μαΐου 2021 στις 15:00 θα υποβάλλονται οι αιτήσεις για χορήγηση κατ’ εξαίρεση μετεγγραφής/μετακίνησης, για ιδιαίτερα σοβαρές και τεκμηριωμένα εξαιρετικές περιπτώσεις, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας.

Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από τους φοιτητές αποκλειστικά ηλεκτρονικά στην ειδική εφαρμογή https://transfer.it.minedu.gov.gr (κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφές) ή μέσω του αντίστοιχου υπερσυνδέσμου στην κεντρική ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς των ιδρυμάτων (username) και (password).

Μετεγγραφές 2020 – 2021

Κατ’ εξαίρεση

Σας ενημερώνουμε ότι η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη για υποβολή αιτήσεων από 24-26 Μαΐου.

ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ:

Το παρόν σύστημα αφορά φοιτητές των ΑΕΙ και ΑΕΑ, οι οποίοι απευθύνουν ηλεκτρονική αίτηση για κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή/μετακίνηση αποκλειστικά για σοβαρές και τεκμηριωμένα εξαιρετικές περιπτώσεις ή επιγενόμενες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Δικαιούχοι υποβολής αίτησης είναι οι φοιτητές που έχουν εξαιρετικό λόγο και δεν υπέβαλαν αίτηση για κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή/μετακίνηση κατά την προηγούμενη περίοδο από 15 έως 23 Δεκεμβρίου 2020. Ακόμη, όσοι κατά την προαναφερθείσα περίοδο δεν ολοκλήρωσαν ή δεν ακολούθησαν την προβλεπόμενη διαδικασία (δεν απέστειλαν έγκαιρα τα δικαιολογητικά ή δεν οριστικοποίησαν την ηλεκτρονική αίτηση, ή υπέβαλλαν αίτηση με δικαιολογητικά απευθείας στο πρωτόκολλο του ΥΠΑΙΘ).

Το νομοθετικό πλαίσιο για τις κατ’ εξαίρεση μετεγγραφές περιγράφεται στο άρθρο 79 του νόμου 4692 (ΦΕΚ 111/Α’/2020), και στo Κεφάλαιο ΣΤ’ της υπ’ αριθμ. 148236/Ζ1 Υ.Α.(ΦΕΚ 4806/B’/30-10-2020)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ:

Για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή οι αιτούντες πρέπει να χρησιμοποιήσουν τον κωδικό χρήστη (username) και το συνθηματικό (password) των Ιδρυματικών τους λογαριασμών μέσω των οποίων ταυτοποιούνται στην Υποδομή Ταυτοποίησης και Εξουσιοδότησης του ΕΔΥΤΕ.

Επισημαίνεται ότι η υποβληθείσα ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής/μετακίνησης επέχει και θέση υπεύθυνης δήλωσης κατά την έννοια και με τις συνέπειες του ν. 1599/1986 (Α΄ 75).

Για την οριστικοποίηση της ηλεκτρονικής αίτησης, οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν συνημμένα, σε μορφή PDF, το πλήρες σύνολο των δικαιολογητικών που τεκμηριώνουν τους λόγους που επικαλέστηκαν στην ηλεκτρονική τους αίτηση.

Προσοχή στην ασφαλή αποσύνδεσή σας από την υπηρεσία.

Χρησιμοποιείτε πάντα τη λειτουργία “Αποσύνδεση” από την εφαρμογή, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών σας, αποτρέποντας τρίτους να αποκτήσουν πρόσβαση στις υπηρεσίες σας μετά την απομάκρυνσή σας από τον υπολογιστή.
Αν δεν χρησιμοποιείτε τον προσωπικό σας υπολογιστή (πχ βρίσκεστε σε Internet Cafe ή χρησιμοποιείτε ένα διαμοιραζόμενο υπολογιστή γραφείου ή εργαστηρίου), για να μην καταγράφεται η δικτυακή σας δραστηριότητα, χρησιμοποιήστε την λειτουργία “Περιήγησης InPrivate”.
Σε περίπτωση που ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει περιήγηση InPrivate, χρησιμοποιείστε την επιλογή εκκαθάρισης προσωπικών δεδομένων (Clear Private Data) ή εναλλακτικά κλείστε όλα τα παράθυρα του φυλλομετρητή σας.

Τηλέφωνα επικοινωνίας από Δευτέρα ώς Παρασκευή 9.00-15.00 :
Για γενικές πληροφορίες: 2103443460, 2103443468
Τεχνική Υποστήριξη Email: solon-helpdesk@minedu.gov.gr