Διπλή επιχείρηση της Πυροσβεστικής βρίσκεται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη, από τη μια για την κατάσβεση φωτιάς σε επιχείρηση στη ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου, στα δυτικά της πόλης, κι από την άλλη σε ναυπηγείο, παραπλεύρως της λεωφόρου Γεωργικής Σχολής, στην ανατολική πλευρά του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Πιο ειδικά, η πρώτη φωτιά ξέσπασε στις 11 το βράδυ της Δευτέρας σε επιχείρηση με είδη συσκευασίας και εκτυπώσεων και συγκεκριμένα σε αποθηκευτικό της χώρο. Λόγω των εύφλεκτων υλικών απαιτούνται αρκετές ρίψεις νερού από τις δυνάμεις πυρόσβεσης που επιχειρούν στο σημείο με 30 άνδρες και δέκα οχήματα. Την ώρα που εκδηλώθηκε η πυρκαγιά δεν υπήρχαν εργαζόμενοι στην εταιρία, ενώ οι φλόγες δεν απείλησαν παρακείμενες επιχειρήσεις.
Η δεύτερη πυρκαγιά εκδηλώθηκε γύρω στη 1 μετά τα μεσάνυχτα σε ιδιωτικό ναυπηγείο στην περιοχή ΙΚΕΑ, παραδίδοντας στις φλόγες δύο σκάφη. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η φωτιά ξεκίνησε σε επιβατηγό σκάφος και επεκτάθηκε σε παρακείμενο. Επί τόπου έσπευσαν 16 πυροσβέστες με πέντε οχήματα που παραμένουν στο σημείο για προληπτικούς λόγους.
Κάηκε ολοσχερώς ο «Κωνσταντής» από την πυρκαγιά στο ναυπηγείο
Το καραβάκι «Κωσταντής», που τα τελευταία χρόνια εκτελούσε τους θερινούς μήνες δρομολόγια από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τις ακτές του Θερμαϊκού Κόλπου, είναι το ένα από τα δύο σκάφη που παραδόθηκαν στις φλόγες, κατά τη φωτιά που ξέσπασε στη 1 μετά τα μεσάνυχτα σε ναυπηγείο, στο θαλάσσιο μέτωπο παραπλεύρως της Λεωφόρου Γεωργικής Σχολής, στην περιοχή της Θέρμης.
Αυτό επιβεβαίωσε μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ εκπρόσωπος της εταιρίας «KARAVAKIA Thessaloniki Waterbus» στην οποία ανήκει ο «Κωσταντής».
Όπως έγινε γνωστό, η ζημιά που προκλήθηκε στο σκάφος είναι ολοσχερής, ενώ τα αίτια της φωτιάς παραμένουν αδιευκρίνιστα. Ο «Κωσταντής» διέθετε 187 θέσεις και πραγματοποίησε το τελευταίο του δρομολόγιο στις αρχές Οκτώβρη (έκτοτε είχε μεταφερθεί στο ναυπηγείο). Το 2017 είχε ξεκινήσει τις θαλάσσιες διαδρομές του από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και το Λευκό Πύργο προς την Περαία και τους Νέους Επιβάτες.
Τη φετινή σεζόν είχε καταγράψει αύξηση σχεδόν 15% στην επιβατική κίνηση, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή, κόβοντας 55 με 60 χιλιάδες εισιτήρια. Το 90% των επιβατών του φέτος ήταν ξένοι τουρίστες που επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη και προτίμησαν τη «μίνι κρουαζιέρα» στο Θερμαϊκό Κόλπο.
Η ίδια εταιρία διαθέτει στο στόλο της ένα ακόμη καράβι, την «Καλυψώ», που φέτος όμως δεν βγήκε στην θάλασσα λόγω επισκευών.