Ακινητοποιημένα είναι τα τρένα και ο προαστιακός σιδηρόδρομος σήμερα Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017, μετά την απόφαση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ). Σε «καθεστώς απαξίωσης» βρίσκεται σήμερα ο ελληνικός σιδηρόδρομος, όπως κατήγγειλε σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης.απεργια προαστιακος
Κανονικά πραγματοποιήθηκαν τα δρομολόγια στα τρένα και τον προαστιακό σιδηρόδρομο την Τρίτη 30-5-2017 και την Τετάρτη 31-5-2017, μετά την απόφαση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) να αναστείλει τις κινητοποιήσεις της για τις ημέρες αυτές.
Ωστόσο, για την Πέμπτη 1 Ιουνίου, η ΠΕΠΕ παραμένει στην αρχική της απόφαση για 24ωρη απεργία, επομένως δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο σε τρένα και προαστιακό σιδηρόδρομο.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από τον αριθμό 14511 και στο www.trainose.gr.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκφράζει, προς το επιβατικό κοινό και τους πελάτες της, τη λύπη της για την απόφασή της αυτή, στις ιδιαίτερα δύσκολες οικονομικά συνθήκες για τους συμπολίτες μας, με δεδομένο ότι το τρένο εξακολουθεί να είναι το πιο φθηνό και το πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο.
Η Ανακοίνωση Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
29/05/2017 – Κανονικά τα δρομολόγια όλων των τραίνων Τρίτη 30.05 και Τετάρτη 31.05 – 24ωρη απεργία την Πέμπτη 01.06.2017
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, μετά την αναστολή των στάσεων εργασίας από την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), τα δρομολόγια των τραίνων θα πραγματοποιηθούν κανονικά, την Τρίτη 30.05 και την Τετάρτη 31.05, σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο. Την Πέμπτη 01.06 όπως ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης θα πραγματοποιήσει 24ωρη απεργία και ως εκ τούτου για την ημέρα εκείνη δεν θα εκτελεστεί κανένα δρομολόγιο.
Σε «απαξίωση» ο ελληνικός σιδηρόδρομος, καταγγέλουν οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σε «καθεστώς απαξίωσης» βρίσκεται σήμερα ο ελληνικός σιδηρόδρομος, όπως κατήγγειλε σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης.
Οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέδειξαν τις παθογένειες του ελληνικού σιδηροδρόμου, επισημαίνοντας πως παρά τα τεράστια ποσά που έχουν ξοδευτεί κατά καιρούς, ακόμα και σήμερα το μεγαλύτερο μέρος των έργων δεν έχει ολοκληρωθεί, ενώ η σιδηροδρομική υποδομή έχει λεηλατηθεί σε μεγάλο μέρος της και το τροχαίο υλικό έχει απαξιωθεί.
Με αφορμή το τραγικό δυστύχημα στο Άδενδρο, κατήγγειλαν τη μη λειτουργία των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, τα οποία θα είχαν οδηγήσει στην αποτροπή του. Παραθέτοντας αναλυτικά την κατάσταση του εγχώριου σιδηροδρομικού δικτύου, ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ Κώστας Γενιδούνιας, υποστήριξε πως «το πόρισμα για το Άδενδρο βγήκε πολύ εύκολα» ζητώντας τον καταμερισμό ευθυνών, αλλά και τη λήψη των αναγκαίων μέτρων, ώστε να τεθούν επιτέλους σε λειτουργία τα φωτοσήματα και η τηλεδιοίκηση στο σύνολο της γραμμής και όχι αποσπασματικά, όπως συμβαίνει σήμερα.
Μάλιστα, όπως είπαν, τόσο ο γενικός γραμματέας της ΠΕΠΕ, Βασίλης Τουρλής, όσο και ο αντιπρόεδρος, Σπύρος Συρόπουλος, εάν και έχουν δαπανηθεί δισ. ευρώ στον σιδηρόδρομο, εντούτοις βασικές υποδομές (η ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη ολοένα και παρατείνεται, συνεχές πλιάτσικο της γραμμής, απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό) και συστήματα (GSMR και ECTS) υπολειτουργούν ή και απαξιώνονται.