Αύξηση στην τιμή των διοδίων κατά συνολικά 30 λεπτά για όποιον κάνει τη διαδρομή και χρησιμοποιεί το νέο οδικό τμήμα του αυτοκινητοδρόμου με τις σήραγγες στα Τέμπη, θα ισχύει μετά τα εγκαίνια.
Εν τω μεταξύ, έως το βράδυ της Τρίτης θα έχει οριστεί η ακριβής ημερομηνία τέλεσης των εγκαινίων για την ολοκλήρωση των έργων στα Τέμπη, όπως ανέφερε στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 fm” η υπεύθυνη τύπου της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ» Ειρήνη Ζαβρίδου. Η ημερομηνία εγκαινίων μετατέθηκε εκ νέου όπως είπε η κ. Ζαβρίδου. “Δεν θα γίνει ούτε στις 3 Απριλίου η τελετή εγκαινίων χθες το βράδυ μας ενημέρωσαν και εμάς και αναμένουμε να πάρουμε μέχρι το βράδυ την τελική ημερομηνία από το Δημόσιο”.
Ο χρόνος πάντως κυλάει αντίστροφα ώστε να παραδοθεί στην κυκλοφορία, ένα από τα μεγαλύτερα έργα στα Τέμπη που θα αλλάξει ριζικά τον οδικό χάρτη της Ελλάδας.
Την ημέρα των εγκαινίων δεν θα είναι εύκολη η λειτουργία του αυτοκινητόδρομου για πρακτικούς λόγους, λόγω προσέλευσης κόσμου, όπως υποστήριξε η υπεύθυνη τύπου της κατασκευάστριας εταιρείας, διευκρινίζοντας ότι το έργο θα είναι έτοιμο. “Εμείς έχουμε τη συμβατική υποχρεώση στις 31 Μαρτίου, την Παρασκευή, να έχουμε ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο να μπορεί να μπει σε λειτουργία και αυτό με πιστοποίηση του ανεξάρτητου μηχανικού και του Δημοσίου. Την ημέρα των εγκαινίων δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να δοθεί στην κυκλοφορία, λόγω μεγάλης προσέλευσης κόσμου”.
Η επιβάρυνση στην τιμή των διοδίων θα είναι 30 λεπτά, καταργείται ο σταθμός διοδίων Πυργετού
Η κ. Ζαβρίδου επισήμανε ότι αύξηση στην τιμή των διοδίων θα είναι συνολικά 30 λεπτά για όποιον κάνει τη διαδρομή και χρησιμοποιεί το νέο οδικό τμήμα με τις σήραγγες, διευκρινίζοντας ότι θα καταργηθεί ο σημερινός σταθμός διοδίων του Πυργετού.
“Όποιος κάνει το κομμάτι με τις καινούργιες σήραγγες θα πληρώσει μία αύξηση 30 λεπτών. Αυτό συμβαίνει γιατί γίνεται αναπροσαρμογή αύξηση στο σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς για τη διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα που είναι ο πρώτος σταθμός που χρεώνει για τα νέα τμήματα και στην έξοδο υπάρχει ο σταθμός του Μακρυχωρίου όπου και εκεί θα υπάρξει αύξηση” είπε η υπεύθυνη τύπου της εταιρείας και σχολίασε: “Σήμερα για να κάνει κάποιος αυτή τη διαδρομή, περνούσε μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών και είχε να πληρώσει και τα διόδια στον Πυργετό. Αυτός ο σταθμός διοδίων παύει να υφίσταται στον κεντρικό άξονα. Η αύξηση στη Λεπτοκαρυά γίνεται 3.10 ευρώ από 1.90 και στο Μακρυχώρι από 1.40 γίνεται 2.50. Αμα αφαιρέσουμε τα δύο ευρώ που πληρώνει κάποιος στον Πυργετό σήμερα η διαφορά είναι 30 λεπτά”.
Οπως είπε η κ. Ζαβρίδου έχουν κατασκευαστεί πλευρικοί σταθμοί , ένας στον Πλαταμώνα ( από Λάρισα και προς Λάρισα) και στον Ευαγγελισμό (από και προς Θεσσαλονίκη). “Δηλαδή είναι η είσοδος και η έξοδος από τον αυτοκινητόδρομο. Κάποιος που είναι στον παράδρομο και θέλει να μπει στον αυτοκινητόδρομο και να κάνει χρήση των σηράγγων, θα πληρώσει” επισήμανε η υπεύθυνη τύπου της εταιρείας “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου”.
Το έργο κατασκευής τμήματος της Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 25 χιλιομέτρων, τρεις δίδυμες υπερσύγχρονες σήραγγες που θα παρακάμπτουν την κοιλάδα των Τεμπών, αλλά και τις γέφυρες που οδηγούν στις σήραγγες. Οι σήραγγες έχουν μήκος περίπου 11 χιλιόμετρα, ενώ ξεχωρίζει αυτή των Τεμπών, η οποία είναι 6 χιλιόμετρα και θεωρείται η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων.