Στο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα “e-branch” της Τράπεζας Πειραιώς στους Αμπελόκηπους ξεναγήθηκαν στελέχη της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (ΕΣΑμεΑ), ώστε να ενημερωθούν για τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει η Τράπεζα για τα άτομα με αναπηρία.
Στο e-branch παρέχεται σειρά ειδικών υπηρεσιών για πελάτες με προβλήματα όρασης και ακοής. Για παράδειγμα παρέχεται διενέργεια συναλλαγών ταμείου για πρώτη φορά χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων, με χρήση της υπηρεσίας «Ταμίας από Απόσταση», όπου ο πελάτης επικοινωνεί μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας. Παράλληλα είναι πλήρως προσβάσιμο σε χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΕΣΑμεΑ, στην επίσκεψη συμμετείχαν ο Κ. Γαργάλης, ταμίας της ΕΣΑμεΑ, ο Δ. Σηφάκης, μέλος της Ε.Γ. της ΕΣΑμεΑ και ο Π. Μαρκοστάμος, γγ του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών και στέλεχος ΕΣΑμεΑ.
Από την πλευρά της Τράπεζας παραβρέθηκαν, ο διευθύνων σύμβουλος Χρ. Μεγάλου, ο ανώτερος γενικός διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής Β. Κουτεντάκης, ο Στ. Μυτιληναίος, γενικός διευθυντής Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας και ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής Δικτύου Αττικής Μ. Πουλάκης.