Για την αποκατάσταση των ζημιών στις περιοχές που επλήγησαν από τις πυρκαγιές ο ΟΤΕ, ενημέρωσε χθες με έγγραφό του το Συνήγορο του Καταναλωτή – σε συνέχεια σχετικού αιτήματος από την ανεξάρτητη αρχή – ότι από την πρώτη στιγμή δουλεύουν εντατικά όλα τα συνεργεία του, «ενώ γίνεται προσπάθεια περαιτέρω ενίσχυσης του αριθμού των συνεργείων».
Όπως σημειώνεται στο σχετικό ενημερωτικό έγγραφο «εκτιμάται ότι η πλειονότητα των ζημιών θα έχει αποκατασταθεί εντός ενός μήνα».
Σύμφωνα με το έγγραφο του ΟΤΕ “για την αποκατάσταση των ζημιών εργάζεται μεγάλος αριθμός πλήρως οργανωμένων κα επανδρωμένων συνεργείων. Έχει αποκατασταθεί το ακραίο εναέριο δίκτυο στην περιοχή Νταού Πεντέλης και σταδιακά θα δίνονται τις επόμενες μέρες οι υπηρεσίες στους πελάτες. Έχει γίνει έλεγχος στις καμπίνες (ΚΑΦΑΟ) που δεν έχουν καεί και διαπιστώθηκε ότι στην πλειοψηφία τους δεν είναι λειτουργικές καθώς δεν ηλεκτροδοτούνται λόγω ζημιών στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ ενώ από τις 25 Ιουλίου έχουν ξεκινήσει στην περιοχή της Ραφήνας οι πρώτες αποκαταστάσεις σε οτιδήποτε (σύνδεση, κολώνες κλπ) μπορούσε να αποκατασταθεί άμεσα”.
Ακόμη, απαιτείται αποκατάσταση των βλαβών στο ακραίο απερχόμενο δίκτυο και σε βασικές αρτηρίες του εναέριου δικτύου ώστε στη συνέχεια να γίνει η αποκατάσταση των ζημιών στις συνδρομητικές γραμμές που οδηγούν στα σπίτια των πελατών.
Στην περιοχή της Κινέττας έχει αποκατασταθεί η πλειονότητα των ζημιών και σχεδόν το σύνολο του δικτύου είναι λειτουργικό.
Στην περιοχή Βενίστρες, που αφορά 15 κατοικίες απαιτείται εκ νέου σχεδιασμός του δικτύου, από νέα διαδρομή καθώς η παλιά καταστράφηκε ολοσχερώς και λόγω του δύσβατου του τοπίου δεν δύναται να επαναχρησιμοποιηθεί.
Για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών η εταιρεία επισημαίνει ότι έχει προχωρήσει στην έκδοση αναλυτικών δελτίων Τύπου, ενώ όλες οι αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με διευκολύνσεις και τις δωρεάν υπηρεσίες που υλοποιούνται για τους χρήστες στις πυρόπληκτες περιοχές μπορούν να βρουν οι καταναλωτές στην ηλεκτρονική σελίδα του ΟΤΕ.