Την πρόθεση του να έρθει σε διάλογο μόνο αν, όπως είπε, ο ΟΑΣΘ και οι εργαζόμενοι δεν αναστατώσουν για ακόμα μία φορά τη Θεσσαλονίκη, εξέφρασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, σε δηλώσεις στο περιθώριο της παρουσίασης του βιβλίου του Γιάννη Μυλόπουλου στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου.
Ο κ. Σπίρτζης τόνισε πως είναι διατεθειμένος να συνεχίσει το διάλογο με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και την Τοπική Αυτοδιοίκηση για το νέο σχέδιο νόμου μόνο εφόσον η πόλη συνεχίσει από εβδομάδα να έχει κανονικά αστική συγκοινωνία και δεν μπει πάλι σε διαδικασία ταλαιπωρίας.
«Η διοίκηση του ΟΑΣΘ θέλει εντός του επόμενου δεκαπενθημέρου να καταθέσει τις δικές τις προτάσεις. Δεν έχουμε κανένα λόγο να μη καταθέσουμε ένα σχέδιο νόμου με τις μέγιστες δυνατές λύσεις. Αν ο ΟΑΣΘ και οι εργαζόμενοι του δεν αναστατώσουν τη πόλη για ακόμα μία φορά θα περιμένουμε τις προτάσεις της διοίκησης», τόνισε ο κ. Σπίρτζης.
Παράλληλα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε πως δεν έχει κατατεθεί κανένα σχέδιο νομού για τον ΟΑΣΘ στη Βουλή. Ωστόσο έχει κατατεθεί στο γενικό λογιστήριο του κράτους για να είναι έτοιμο το υπουργείο.
«Οι επιδοτήσεις του ΟΑΣΘ από το υπουργείο Μεταφορών δεν αργούν ούτε μια ώρα δεν υπάρχει λόγος να μην έχουν πληρωθεί ήδη οι εργαζόμενοι. Να σταματήσει ο ΟΑΣΘ να λεηλατεί την περιούσια του ελληνικού δημόσιου και να πληρώσει τους εργαζομένους του», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Σπίρτζης.
Για απόκρυψη των σχεδιασμών του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, σχετικά με τον ΟΑΣΘ, κάνει λόγο ανακοίνωση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, με αφορμή το σχέδιο του υπουργείου Μεταφορών, που ήρθε στη δημοσιότητα και αφορά το τι μέλλει γενέσθαι με τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.
«Τη Δευτέρα, 8 Μαΐου 2017 και πριν από την έλευσή του στην ΠΕΔ-ΚΜ ο κ. υπουργός είχε ήδη υπονομεύσει και ακυρώσει το Προσχέδιό του, καθώς είχε καταθέσει άλλο, διαφορετικό Σχέδιο Νόμου στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, προφανώς για να συνταχθεί η επ’ αυτού προβλεπόμενη έκθεση δημοσιονομικών επιπτώσεων» αναφέρει, μεταξύ άλλων, η ανακοίνωση της ΠΕΔ-ΚΜ.
Μιλά, επίσης, για «προσπάθεια παραπλάνησης των εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης» και ζητά από τον υπουργό να αποσύρει το σχέδιο και να επανέλθει σε έναν ειλικρινή, αυτήν τη φορά, διάλογο με τους δημάρχους (ΠΕΔ/ΚΜ), τους επαγγελματικούς και κοινωνικούς φορείς της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ και τον ΟΑΣΘ, για τη χάραξη του μέλλοντος των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.