Ο τουρκικός στρατός και οι Σύροι αντάρτες σύμμαχοί του πολιορκούν την πόλη Αφρίν, στην βόρεια Συρία, όπως και 90 χωριά και μια κοντινή πόλη, ανακοίνωσε σήμερα το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, επιβεβαιώνοντας την ανακοίνωση που εξέδωσε νωρίτερα ο τουρκικός στρατός, ότι έχει περικυκλώσει την περιοχή αυτή.
Ο διευθυντής του Παρατηρητηρίου Ράμι Αμπντελ Ραχμάν δήλωσε επίσης ότι η μόνη αρτηρία εξόδου από την περιοχή βρίσκεται μέσα στο βεληνεκές των τουρκικών πυρών, οπότε είναι αδιάβατη.
Τώρα περίπου 700.000 άνθρωποι βρίσκονται υπό πολιορκία, υπογράμμισε ο Αμπντέλ Ραχμάν.
Οι τουρκικές δυνάμεις βομβαρδίζουν όλους τους δρόμους στην Αφρίν, είχε ανακοινώσει λίγο νωρίτερα και η συριακή κουρδική πολιτοφυλακή Μονάδες Προστασίας του Λαού (YPG), αλλά είχε απορρίψει ως προπαγάνδα την ανακοίνωση του τουρκικού στρατού ότι οι δυνάμεις του έχουν περικυκλώσει την πόλη.
“Δεν υπάρχει δρόμος για να εισέλθει κανείς ελεύθερα στην Αφρίν. Όλοι οι δρόμοι αποτελούν στόχο τουρκικών βομβαρδισμών”, είχε δηλώσει στο Reuters ο εκπρόσωπος της YPG Νούρι Μαχμούντ.
Ερωτηθείς για την ανακοίνωση του τουρκικού στρατού ότι η πόλη έχει περικυκλωθεί, ο Μαχμούντ απάντησε ότι οι τουρκικές δυνάμεις βρίσκονται εδώ και καιρό γύρω από την πόλη σε όλες τις κατευθύνσεις και ότι η Τουρκία διαδίδει ψευδείς ειδήσεις για να ενισχύσει το ηθικό των δυνάμεών της.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε νωρίτερα σήμερα ο τουρκικός στρατός ανέφερε ότι έχει περικυκλώσει την πόλη Αφρίν και υπογράμμιζε την σημαντική πρόοδο που έχει σημειώσει στην επιχείρησή του κατά των Κούρδων μαχητών κατά μήκος των νοτίων συνόρων της Τουρκίας. Επίσης επισήμαινε ότι έχει καταλάβει “περιοχές κρίσιμης σημασίας” εκεί ήδη από χθες, Δευτέρα.
Την ίδια ώρα ο Ρεντούρ Χελίλ, επικεφαλής εξωτερικών σχέσεων των Συριακών Δημοκρατικών Δυνάμεων (SDF), της συμμαχίας στην οποία κυριαρχεί η YPG, κατηγόρησε σήμερα την Τουρκία ότι εγκαθιστά οικογένειες Τουρκμένων και Αράβων στα χωριά που έχει καταλάβει ο τουρκικός στρατός στην Αφρίν.
Υψηλόβαθμος Τούρκος αξιωματούχος απέρριψε την κατηγορία αυτή ως “απολύτως ψευδή”.