Τηλέφωνο στις βλάβες ΔΕΔΔΗΕ σε περίπτωση προβλήματος με χαρταετό

Προσοχή στο πέταγμα των χαρταετών για την αποφυγή των κινδύνων ηλεκτροπληξίας και διακοπής της παροχής ρεύματος στη γύρω περιοχή συνιστά ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), ενώ σε περίπτωση βοήθειας θα πρέπει να πάρετε τηλέφωνο στις βλάβες ΔΕΔΔΗΕ.

Ο ΔΕΔΔΗΕ συμβουλεύει να μην πετάτε το χαρταετό σας κοντά σε ηλεκτροφόρα καλώδια, ωστόσο αν ο χαρταετός σας μπλεχτεί στα καλώδια, τότε για την ασφάλειά σας:

1.μην επιχειρήσετε να τον απελευθερώσετε τραβώντας τον σπάγκο ή χρησιμοποιώντας άλλα αντικείμενα, ακόμη και ξύλινα

2.μην προσπαθήσετε να αναρριχηθείτε πάνω σε ικριώματα ή στύλους διανομής ηλεκτρικού ρεύματος ή ηλεκτροφωτισμού, ούτε και σε σημεία που βρίσκονται κοντά σε ηλεκτροφόρα καλώδια

Σε κάθε περίπτωση που θα χρειαστείτε βοήθεια:

3.ειδοποιείστε τις βλάβες του ΔΕΔΔΗΕ (11500, Κέντρο Εξυπηρέτησης και Βλαβών) ή

4.επικοινωνήστε με το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής

Για την ταχεία αποκατάσταση τυχόν βλαβών από το πέταγμα των χαρταετών, ο ΔΕΔΔΗΕ θα έχει αυξημένα συνεργεία σε όλες τις Υπηρεσίες του ανά τη χώρα.

Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί κατά τις εξής ώρες:

  • Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων): Τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00
  • Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο

Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.

Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2144023100.

Χρέωση 11500

Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2144023100.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι εξής:

Α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

1. ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ

• Αρχική ηλεκτροδότηση
• Εργοταξιακή παροχή
• Μονιμοποίηση εργοταξιακής παροχής
• Ενοποίηση – Διαχωρισμός Παροχών
• Ηλεκτροδότηση αυθαίρετων κατασκευών

2. ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ

• Επανασύνδεση
• Αλλαγή χρήστη παροχής
• Διακοπή ηλεκτροδότησης σε συνέχεια αιτήματος του πελάτη
• Αποσύνδεση & Επανασύνδεση λόγω οφειλών
• Επαύξηση – Μείωση ισχύος
• Αλλαγή χρήσης
• Αποξήλωση παροχής
• Επανατοποθέτηση μετρητή

3. ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ – ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΕΙΣ

• Μετρητής χαμηλής τάσης
• Στύλος, επίτονος
• Παρακείμενη γραμμή / παραλλαγή δικτύου
• Υποσταθμοί Διανομής

4. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ

• Τήξη ασφαλείας
• Σπασμένο τζαμάκι μετρητή
• Σφράγιση μετρητή
• Πτώση μικροαυτόματου

5. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ (ΥΔΕ)

6. ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ

7. ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ

8. ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ (ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ)

9. ΒΛΑΒΕΣ – ΣΥΜΒΑΝΤΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

10. ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ

• Επικινδυνότητα
• Τήρηση αποστάσεων ασφαλείας
• Λάμπες δημοτικού φωτισμού

11. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ (Κ.Ο.Τ) – ΕΥΑΛΩΤΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ – ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (Τ.Υ.Α)

12. ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

13. ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

14. AΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ

Β. ΑΙΤΗΜΑΤΑ
1. ΥΠΟΔΟΧΗ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ

• Ενδείξεις τακτικής καταμέτρησης
• Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί έναντι λογ/σμός αντί εκκαθαριστικού
• Διόρθωση εκκαθαριστικού λογ/σμού
• Επίλυση απόρριψης για έκδοση λογαριασμού

2. ΕΚΚΡΕΜΗ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (Επανασύνδεση, Διαδοχή, Αίτηση Διακοπής κλπ)

3. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ

4. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΜΕΤΡΗΤΗ

5. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ (ΠΑΡΟΧΩΝ)

6. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΥΞΗΣΗ Ή ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ

Γ. ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΒΛΑΒΩΝ

ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΝΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ Ή ΓΕΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ