Την Παρασκευή η απολογία του 27χρονου για τον θάνατο της 21χρονης Έμμας

Με την κατάθεση του τεχνικού συμβούλου του 27χρονου κατηγορούμενου ολοκληρώθηκε η εξέταση μαρτύρων στη δίκη για την θανατηφόρα παράσυρση της 21χρονης Έμμας, πέρσι τον Νοέμβριο, στην Καμάρα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Αντικρούοντας το πόρισμα της τεχνικής πραγματογνωμοσύνης, σύμφωνα με την οποία η ταχύτητα του μοιραίου αυτοκινήτου προσδιορίστηκε στα 104 χλμ./ώρα, ο τεχνικός σύμβουλος ανέφερε ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ /ώρα.

Συγκεκριμένα, καταθέτοντας ως μάρτυρας υπεράσπισης, ο ίδιος ανέφερε -μεταξύ άλλων- τα εξής: «Δεν κάναμε αυτοψία, δεν εξετάσαμε εάν έγιναν επεμβάσεις στο όχημα. Σχολιάσαμε την έκθεση άλλου πραγματογνώμονα όσον αφορά την ταχύτητα. Ήταν εσφαλμένος ο μαθηματικός τύπος που εφάρμοσε ο πραγματογνώμονας. Ήταν λάθος υπολογισμός. Η ταχύτητα προκύπτει ανάλογα με τη βλάβη αλλού σταθερού σημείου. Από το χτύπημα προκύπτει ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ/ώρα. Και με αυτή την ταχύτητα μπορεί να προκληθεί θανατηφόρο αποτέλεσμα, αναλόγως με το πού θα χτυπήσει το θύμα».

Η διαδικασία, ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, θα συνεχιστεί αύριο με την απολογία του κατηγορούμενου και την πρόταση της εισαγγελέως της Έδρας. Ο 27χρονος που κρατείται προσωρινά στις φυλακές Νιγρίτας κατηγορείται για το κακούργημα της επικίνδυνη οδήγησης, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο.

Με καταθέσεις μαρτύρων συνεχίστηκε η δίκη

Με καταθέσεις μαρτύρων συνεχίστηκε ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης η δίκη για την θανατηφόρα παράσυρση με εγκατάλειψη της 21 ετών Έμμας, πέρσι τον Νοέμβριο, στην Καμάρα, για την οποία κατηγορείται ένας 27χρονος οδηγός που βρίσκεται προσωρινά κρατούμενος και διώκεται για το κακούργημα της επικίνδυνης οδήγησης που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο.

Κατά τη σημερινή 3η μέρα της αποδεικτικής διαδικασίας ολοκλήρωσε την κατάθεσή της η 20χρονη συνοδηγός του μοιραίου αυτοκινήτου που είχε καταστεί αρχικά κατηγορούμενη για την υπόθεση αλλά απηλλάγη στη συνέχεια με βούλευμα του αρμόδιου Δικαστικού Συμβουλίου. Περιγράφοντας τη διαδρομή που ακολούθησε το αυτοκίνητο μέχρι την παράσυρση της άτυχης φοιτήτριας, η μάρτυρας κατέθεσε τα εξής: «Πηγαίναμε ευθεία κανονικά, ούτε χαλαρά, ούτε πολύ γρήγορα. Δεν έκανε ελιγμούς. Είχαμε δίπλα μας αμάξια. Σταματήσαμε στο κόκκινο φανάρι στο Συντριβάνι. Ξεκινήσαμε κανονικά. Εγώ έβλεπα το κινητό μου, έστελνα μηνύματα. Ένιωσα το πρώτο φρένο και το πίσω μέρος του αμαξιού να φεύγει. Έφυγε δεξιά και μετά αριστερά. Απλά είδα την κοπέλα πάνω στο παρμπρίζ, από τη δική μου πλευρά και μετά τη σκιά της στον καθρέπτη. Κατάλαβα ότι κάτι χτύπησε, δεν είδα ότι ήταν άνθρωπος. Ένιωσα ένα χτύπημα από πίσω».

Η ίδια ανέφερε ότι μετά την παράσυρση επιχείρησε να βγει από το αυτοκίνητο για να βοηθήσει την παθούσα αλλά ο οδηγός την τράβηξε από το χέρι με την ίδια να νιώθει φόβο. «Φεύγοντας από το σημείο του δυστυχήματος, όταν στρίψαμε στην οδό Ιασωνίδου, άνοιξα την πόρτα και πήγα να φύγω. “ Άσε με, θέλω να πάω στην κοπέλα. Να πάω σπίτι”, του είπα και μου απάντησε: “ Δώσε μου δυο λεπτά”. Με τράβηξε από το χέρι. Ένιωσα και φόβο με το συγκεκριμένο άτομο για το τι μπορεί να κάνει. Για να με καθησυχάσει, είπε ότι δεν είναι βαριά χτυπημένη. Όταν πήγα σπίτι διάβασα ότι ήταν διασωληνωμένη. Ήμουν σε σοκ» είπε. Σε σχετικές ερωτήσεις από την έδρα, η 20χρονη σημείωσε ότι τον κατηγορούμενο τον γνώριζε δύο μήνες και το συγκεκριμένο βράδυ είχε προσφερθεί να τη μεταφέρει στη δουλειά της, στα Λαδάδικα.

«Τεχνικά ανασφαλές και επικίνδυνο το αυτοκίνητο»

Ακολούθως, στο βήμα του μάρτυρα ανέβηκε μηχανολόγος οχημάτων που κλήθηκε να κάνει την τεχνική πραγματογνωμοσύνη στο επίδικο αυτοκίνητο, στο πλαίσιο της κύριας ανάκρισης. Όπως κατέθεσε, το αυτοκίνητο έτρεχε με 104 χλμ./ώρα, ενώ είχε υποστεί επεμβάσεις σε ποσοστό 90% σε σχέση με την εργοστασιακή του κατασκευή, με πιο χαρακτηριστική την αλλαγή κινητήρα για την επίτευξη μεγαλύτερης ιπποδύναμης.

«Δεν έχω δει ανάλογες επεμβάσεις, πρώτη φορά μου συνέβη. Η κατασκευάστρια εταιρεία τις θεωρεί παράνομες. Η στόχευση αυτών των επεμβάσεων είναι η επίδειξη και η ταχύτητα» σημείωσε ο πραγματογνώμονας. Χαρακτήρισε, δε, το όχημα ως «τεχνικά ανασφαλές και επικίνδυνο» για την κυκλοφορία του μέσα στον αστικό ιστό. «Αυτά τα οχήματα χρησιμοποιούνται σε αγώνες “ ντράγκστερ” και σε πίστες» τόνισε σε άλλο σημείο της κατάθεσής του.