Πέθανε σε ηλικία 76 ετών το περασμένο Σάββατο στο καντόνι Τιτσίνο της νότιας Ελβετίας όπου διέμενε με την οικογένειά του τα τελευταία χρόνια, ο εφοπλιστής Γεράσιμος Αγούδημος, ιδρυτής της GA Ferries.
Τα πλοία της εταιρίας του Γεράσιμου Αγούδημου στα τέλη της δεκαετίας του 1980 είχαν σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών αφού τα σύνολο του στόλου δραστηριοποιείτο στις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας (άγονες γραμμές).
Η GA Ferries σταμάτησε τη δραστηριότητα της στα τέλη του 2009 λόγω χρεών προς το ΝΑΤ, ενώ τα πλοία της εταιρείας στη συνέχεα κατασχέθηκαν και βγήκαν στον πλειστηριασμό.
Ο «καπετάν Μάκης» όπως τον αποκαλούσαν οι περισσότεροι στο λιμάνι του Πειραιά σπούδασε ναυτιλιακά σε ιδιωτικό κολέγιο των Αθηνών, ενώ παράλληλα απασχολούνταν στην εταιρεία. Άρχισε την καριέρα του από ναύτης σε πλοία που έκαναν ταξίδια στη Μεσόγειο για να φτάσει να γίνει καπετάνιος και αργότερα πλοιοκτήτης. Ο ίδιος κατέβαινε και επόπτευε τον απόπλου των πλοίων του.
Στην ακτοπλοΐα ξεκίνησε το 1989 με το «Νταλιάνα» και το «Μιλένα», ενώ στη συνέχεια προστέθηκε στο στόλο του η «Δήμητρα», τα ονόματα των τριών θυγατέρων του.
Το 1991 προστέθηκε και η «Ροδάνθη», προς τιμήν της συζύγου του Ροδάνθης Αγούδημου.
Το 1993 αποκτήθηκε το «Ρομίλντα» που θα πάρει το όνομά του από τα αρχικά των ονομάτων της «Ροδάνθης», της «Μολένας» και της «Νταλιάνας». Kαι το 1994 θα συμπληρωθεί η αρμάδα με τη δρομολόγηση του «Μαρίνα» στη γραμμή Κάλυμνος-Κως-Ρόδος.
Λίγο αργότερα αποκτήθηκε το δεύτερο «Δήμητρα», πρώην «Ionian Fantasy», σε αντικατάσταση του πρώτου «Δήμητρα».
Ο Μάκης Αγούδημος τουλάχιστον κατά τα πρώτα χρόνια της ενασχόλησής του με την ακτοπλοΐα ήταν γνωστός στον Πειραιά για το γεγονός ότι κατέβαινε και επόπτευε ο ίδιος τον απόπλου κάθε ενός από τα πλοία του, συχνά δε λύνοντας ο ίδιος τον τελευταίο κάβο.
Να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια εκκρεμούσε σημαντικός αριθμός δικαστικών υποθέσεων, κυρίως απαιτήσεων εις βάρος εταιρειών συμφερόντων του.
Η ακτοπλοϊκή του, GA FERRIES, πτώχευσε επισήμως με δικαστική απόφαση το 2011 αλλά τα προβλήματα είχαν αρχίσει τουλάχιστον τέσσερα χρόνια πριν.
Κατά το χρόνο της πτώχευσης της εξαιτίας μη εξυπηρετούμενων υποχρεώσεων σε τράπεζες και προμηθευτές κατείχε 9 πλοία. Τα περισσότερα από αυτά κατασχέθηκαν από πιστωτές της εταιρείας και εκποιήθηκαν
Το 2003 δρομολογήθηκε το «Ανθή Μαρίνα» ένα από τα μεγαλύτερα τότε πλοία στο Αιγαίο. Τόσο αυτό όσο και τα υπόλοιπα από τα πλοία που είχε κατά την πτώχευση πουλήθηκαν ως παλιοσίδερα στα διαλυτήρια του Αλιάγα . Το μόνο πλοίο που παραμένει εν ενεργεία είναι το «Αλκμήνη Α’» που βρίσκεται σε λειτουργία σε γραμμές της Σκανδιναβίας.
Το τελευταίο πλοίο του Αγούδημου που εκποιήθηκε το 2006 και διαλύθηκε ήταν το ταχύπλοο «Jet Ferry 1» που για κάποια περίοδο είχε δρομολογηθεί στις γραμμές Πάτρας – Επτανήσων.
Συνολικά η εταιρεία διαχειρίστηκε 15 πλοία , με γνωστότερο ίσως εξ αυτών ως παλιότερο το «Δημητρούλα» που ναυπηγήθηκε στην Ιταλία το 1977 έχοντας υπηρετήσει στις γραμμές Θεσσαλονίκης Κρήτης Σποράδων αρχικά και αργότερα Πειραιά, Κυκλάδων, Δωδεκανήσων, Αλεξανδρούπολης.
Αποτέλεσε επί σειρά ετών κυρίαρχος στην ανάληψη συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας, των κρατικά επιδοτούμενων άγονων γραμμών.
Ο Γεράσιμος Αγούδημος ήταν παντρεμένος με τη Ροδάνθη Αγούδημου και είχε πέντε παιδιά, τρεις κόρες και δύο γιούς.
Ο πατέρας του Κεφαλλονίτη εφοπλιστή, Αλέκος, ήταν επίσης ναυτικός και εκτός από τον Μάκη είχε άλλα δύο μεγαλύτερα παιδιά, Δημήτρης και Ελένη
Ο Μάκης έγινε πλοίαρχος του εμπορικού ναυτικού στα 24 χρόνια και τα πρώτα χρόνια ασχολήθηκε με τη φορτηγό ναυτιλία πριν μεταπηδήσει στην επιβατηγό.
Ο αστικός μύθος τον θέλει επιστήθιο φίλο του Ανδρέα Γ. Παπανδρέου και να του έχει δηλώσει ότι θα υπάρχει πάντα ένα πλοίο στη διάθεσή του όταν χρειαστεί.