Στα 20,8 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της «Παπουτσάνης ΑΒΕΕ», κατά το έτος 2017, έναντι 18 εκατ. ευρώ, το 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 15,2%. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η σημαντική αυτή ανάπτυξη προήλθε τόσο από την αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Οι εξαγωγές ανήλθαν στα 8,1 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 39% του συνολικού κύκλου εργασιών, αυξημένες κατά 25% έναντι της προηγούμενης χρήσης που ανήλθαν στα 6,5 εκατ. ευρώ. Από το σύνολο του κύκλου εργασιών, το 25% περίπου αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων της εταιρείας παρουσίασε αύξηση 6%, χάρη στο επαναλανσάρισμα των σειρών Καραβάκι και Natura, το επαναλανσάρισμα της σειράς Aromatics ήδη από το 2016 και τη βελτίωση της διανομής αυτών.
Το 34% του κύκλου εργασιών αφορά πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά. Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων της εταιρείας αναπτύχθηκαν κατά 3%, το έτος 2017. Η εν λόγω ανάπτυξη προήλθε τόσο από την εγχώρια αγορά, λόγω καλής τουριστικής περιόδου, όσο και από τη διεθνή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η εταιρεία, κυρίως, μέσω της συνεργασίας της με εταιρεία που κατέχει κυρίαρχη θέση στην παγκόσμια αγορά. Τα προϊόντα της (Olivia, Skin Essentials, Καραβάκι) και τα προϊόντα ΚΟΡΡΕ (σε συνεργασία με την ομώνυμη εταιρεία) διανέμονται στις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και σε ξενοδοχειακές μονάδες τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.