Οι επιβάτες σε κάποιες πτήσεις προς την Κίνα θα πρέπει να αρκεστούν σε αεροπορικά ταξίδια όπου δεν θα προσφέρονται ζεστά γεύματα, κουβέρτες και εφημερίδες, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες ενισχύουν τα μέτρα προστασίας του πληρώματος και των επιβατών από τον κοροναϊό, ο οποίος έχει μέχρι στιγμής στοιχίσει τη ζωή σε περισσότερους από 130 ανθρώπους στη χώρα.
Σε μια προσπάθειά της να περιορίσει την εξάπλωση του νέου ιού μειώνοντας την επαφή μεταξύ ανθρώπων η αεροπορική εταιρεία της Ταϊβάν China Airlines ανέφερε ότι ενθαρρύνει τους επιβάτες να παίρνουν στις πτήσεις τα δικά τους μπουκάλια με ροφήματα και ότι θα περιορίσει τα επαναχρησιμοποιούμενα αντικείμενα αντικαθιστώντας τα με μιας χρήσης.
Η China Airlines και η τοπική θυγατρική της, η Mandarin Airlines, σταμάτησαν από την Δευτέρα να προσφέρουν στις πτήσεις τους ζεστά γεύματα και αντικατέστησαν τα τραπεζομάντηλα και τις υφασμάτινες πετσέτες με χαρτοπετσέτες στις πτήσεις τους στην Κίνα και στο Χονγκ Κονγκ. Επίσης σταμάτησαν να παρέχουν στους επιβάτες κουβέρτες, μαξιλάρια, πετσέτες, περιοδικά και εφημερίδες, ενώ τα αναψυκτικά και τα ακουστικά μιας χρήσης παρέχονται μόνο εάν ζητηθούν.
“Η θήκη στην πλάτη του καθίσματος θα περιέχει μόνο την χαρτοσακούλα και το εγχειρίδιο ασφαλείας του αεροσκάφους”, ανακοίνωσε η Tigerair Taiwan, μια αεροπορική εταιρεία που επίσης ανήκει στον όμιλο της China Airlines προσθέτοντας ότι δεν θα διατίθενται επίσης προϊόντα duty-free.
Η Thai Airways απολυμαίνει ψεκάζοντας την καμπίνα των επιβατών και το πιλοτήριο σε όλες τις πτήσεις που επιστρέφουν από την Κίνα και από προορισμούς υψηλού κινδύνου.
“Επειδή προβάλλουμε ταινίες στις πτήσεις μας, κάτι που σημαίνει ότι οι επιβάτες και το πλήρωμα αγγίζουν όλη την ώρα τις οθόνες LCD, απολυμαίνουμε εις βάθος όλα τα αεροσκάφη πριν από κάθε αναχώρηση”, δήλωσε ένα στέλεχος της εταιρείας σε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη.