Αύξηση περίπου 3% παρουσίασαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo για τον μήνα Ιούλιο 2022. Συνολικά, οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το πρώτο επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος 2022), καταγράφονται αυξημένες κατά περίπου 11%, όπως ανακοινώθηκε.
Στην Ελλάδα, τον Ιούλιο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν ανεπαίσθητη μείωση κατά περίπου 0,5% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021, καθώς η τελευταία μέρα του μήνα εφέτος ήταν Κυριακή, όπου τα καταστήματα ήταν κλειστά. Σε συγκρίσιμη βάση οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά περίπου 1,5% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021.
Συνολικά για το επτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά περίπου 17% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο.
Στην Κύπρο, οι πωλήσεις κατά τον Ιούλιο του 2022 αυξήθηκαν κατά περίπου 21%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.
Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το επτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά περίπου 24%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο.
Στη Βουλγαρία, οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 4%τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Κατά συνέπεια οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το επτάμηνο του 2022 να είναι αυξημένες κατά περίπου 0,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.
Στη Ρουμανία, οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση κατά περίπου 3% τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το επτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά περίπου 5%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο.
Σύμφωνα με όσα επισημαίνονται σε σχετική ανακοίνωση «η διατάραξη της παγκόσμιας τροφοδοτικής αλυσίδας με βίαιο τρόπο ανέτρεψε ισορροπίες ετών προκαλώντας σοβαρή κρίση στο λιανεμπόριο η οποία συνεχίζεται.
Υπό αυτές τις συνθήκες οι λιανικές πωλήσεις δεν μπορούν να συντηρήσουν τα μεγέθη των προ πανδημίας ετών και δεν ευνοούν φιλόδοξες επιχειρηματικές στοχεύσεις. Ο Όμιλος Jumbo, από την πρώτη μέρα που εκδηλώθηκε η κρίση της παράλογης ακρίβειας στις μεταφορές και τις πρώτες ύλες αλλά και του ξέφρενου πληθωρισμού εντός και εκτός συνόρων, ξεκίνησε τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού οχυρού για την άμυνα του καταναλωτή. Από την πρώτη μέρα, ο Όμιλος Jumbo αρνήθηκε να υποκύψει στον πειρασμό μιας γενικευμένης και οριζόντιας αύξησης των τιμών. Αποκλείστηκαν από το προϊοντικό φάσμα των καταστημάτων Jumbo, όλα εκείνα τα προϊόντα στα οποία η σχέση τιμής-ποιότητας κατέληγε σε βάρος του καταναλωτή. Το Οχυρό του καταναλωτή Jumbo, σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, ανθίσταται στις πληθωριστικές πιέσεις και αποφέρει συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα».
«Χωρίς αμφιβολία, οι μεγάλες προκλήσεις για την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή Οικονομία παραμένουν. Το λιανεμπόριο δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση. Το μεταφορικό κόστος δεν δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης για την Ευρώπη. Η σταθερή ισχυροποίηση του δολαρίου έναντι του ευρώ επιβαρύνει το κόστος προϊόντων και υπηρεσιών. Οι γεωπολιτικές συνθήκες μαζί με την ενεργειακή ανασφάλεια συντηρούν παράλογα επίπεδα τιμών και πληθωριστικές προσδοκίες. Για τον Όμιλο Jumbo το όφελος του καταναλωτή αποτελεί προτεραιότητα. Οι αριθμοί και τα μεγέθη αποδεικνύουν την ορθότητα αυτής της στρατηγικής», σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.