«Πρωτοπόρος», από πλευράς παλαιότητας του στόλου βαρέων οχημάτων είναι η Ελλάδα, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου (ΣΕΑΑ). Ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων σήμερα είναι 18,8 έτη, όταν ο μέσος όρος Ευρώπης είναι τα 12 έτη. Η Ρουμανία έχει μέσο όρο ηλικίας τα 15 έτη, η Σλοβενία τα 12 έτη, ενώ η Γαλλία και η Δανία έχουν 7 και 7,7 έτη αντίστοιχα. Η αυξημένη ηλικία του ελληνικού στόλου συνοδεύεται προφανώς από μειωμένη οδική ασφάλεια και έχει ως συνέπεια περισσότερα ατυχήματα και μεγαλύτερο αριθμό θυμάτων.
Σύμφωνα με τους δείκτες επικινδυνότητας τα βαρέως τύπου οχήματα ηλικίας 16-20 ετών είναι 33,5 περισσότερες φορές εμπλεκόμενα σε ατυχήματα σε σχέση με αντίστοιχα οχήματα ηλικίας 0-5 ετών, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΑΑ. Επίσης, δυστυχώς, ο αριθμός θυμάτων είναι 12,5 φορές μεγαλύτερος από αυτόν των οχημάτων ηλικίας 0-5 ετών. Ο Σύνδεσμος αναφέρει ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για πρώτη φορά έθεσε πριν λίγες εβδομάδες περιορισμούς και στόχους για τις εκπομπές CO2 των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων. Με αυτήν την απόφαση θα επιτευχθεί η γενικότερη μείωση των εκπομπών και η κάλυψη των στόχων που τέθηκαν στη συμφωνία του Παρισιού. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τις εκπομπές CO2 των βαρέων οχημάτων, οι στόχοι είναι έως το 2025 να υπάρξει μείωση 15% και έως το 2030 να υπάρξει περαιτέρω μείωση 30%.