Συνεχίζεται καθημερινά η καταγραφή των υποθέσεων που άπτονται της καθημερινότητας. Οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr- που σήμερα συμπληρώνει τρεις μήνες λειτουργίας –και έχει ως στόχο την αντιμετώπιση των θεμάτων που απασχολούν και πολλές φορές ταλαιπωρούν τους πολίτες, ξεπέρασαν τις 3.500.
Ειδικότερα, τους τρεις μήνες λειτουργίας της συμπληρώνει σήμερα η ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr η οποία έχει ως στόχο την αντιμετώπιση των θεμάτων που απασχολούν και πολλές φορές ταλαιπωρούν τους πολίτες.
Σύμφωνα με ανακοίνωση από τον υπουργό Επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη, για τον απολογισμό της λειτουργίας της ιστοσελίδας, οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ξεπέρασαν τις 3.500, ενώ συνεχίζεται καθημερινά η καταγραφή των υποθέσεων που άπτονται της καθημερινότητας.
«Η ομάδα της καθημερινότητας, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς προσπαθεί για την επίλυσή τους» τονίζεται στην ανακοίνωση και γίνεται αναφορά σε ενδεικτικά παραδείγματα, όπως μεταξύ άλλων, τα εξής:
– «Σε συνεννόηση με τη διοίκηση του ΕΦΚΑ, για να υπάρξει πιο αποτελεσματική στελέχωση των υποκαταστημάτων του ασφαλιστικού φορέα, εκεί όπου διαπιστώθηκαν κενά σε υπαλλήλους, ώστε οι πολίτες να εξυπηρετούνται ταχύτερα.
-Επίσης, η ομάδα της Καθημερινότητας σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας βοήθησε στο να αρθούν τα εμπόδια και να προχωρήσει επένδυση στην Πελοπόννησο, διασφαλίζοντας τις θέσεις εργασίας.
-Οι ελλείψεις σε ειδικά φάρμακα υψηλού κόστους για τη θεραπεία παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες, αντιμετωπίστηκε από το υπουργείο Υγείας και συνεχίζεται απρόσκοπτα η χορήγηση αυτών των σκευασμάτων.